lördag 26 september 2009

Startskott - vegoutmaningen

Jag har så härliga kollegor! Ett helt gäng hänger på utmaningen och kör varannan vego nästa vecka. Ska bli spännande att tjuvkika i era lunchlådor! Veronika är också med. Och mamma har lovat minst tre vegetariska recept under veckan. Heja!

Själv hoppas jag att veckan ska blir ett startskott för en hållbarare matplanering och att vi ska hitta nya vegorätter som passar hela familjen. Jag återkommer med våra recept under veckan. Dela gärna med er av era i kommentarer eller maila mig så lägger jag ut dem på bloggen.

3 kommentarer:

Christina sa...

Första middagen blir idag: en blandning av rotfrukter som kokas i buljong, mixas och späds med lite grädde. Blanda i paprika. äts med vitlöksbröd.

Eva sa...

Mumsigt!

Frida M sa...

Kul att så många hänger på vego-utmaningen!