tisdag 31 mars 2009

Inget Nyp - slutrapport

Den senaste veckan var inte shoppingfri. På helgens prylbyte blev det både regnkläder, stövlar, ett nytt set med pärlplattor och ett spel. Hela 225 kr spenderade jag, men inget var Nyp.

Nu har hela månaden gått och jag kan konstatera att jag inte hade fullt fog för min kaxighet. Det blev två undantag för presenter, som förmodligen hade kunnat undvikas med bättre planering och lite fantasi. I övrigt har det inte varit svårt, men det kan bero på att jag inte shoppar några mängder.

Imorgon drar nästa utmaning igång. Malin och Stina är med. Vi återkommer med delrapporter på vägen.

2 kommentarer:

Frida M sa...

Handlar man second-hand behöver man inte ha så dåligt samvete tycker jag :)

Eva sa...

Tycker inte jag heller. Det är perfekt att handla begagnat - miljövänligt och ekonomiskt! Fast det finns ju en gräns för huur mycket man kan shoppa loss förstås ;)